• Klantenservice info@misssteel.nl
  • Voor 23:00u besteld, morgen in huis
  • Discreet verpakt
 

Miss Steel

Klacht melden?

We doen uieraard ons uiterste best om je snel en correct van dienst te zijn. Toch kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Wij horen dit graag zodat we tot een passende oplossing voor uw klacht kunnen komen en onze service nog verder kunnen verbeteren.

Heb je een andere klacht over ons, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een bericht te sturen naar info@misssteel.nl

Doorgaans wordt binnen 1 werkdag gereageerd op alle berichten aan de klantenservice. Indien de afhandeling van je klacht meer tijd kost, dan zul je daarover per e-mail worden geinformeerd. Je ontvangt uiterlijk binnen twee dagen een reactie.

Bent u niet tevreden met onze oplossing dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie. Voor meer informatie bezoek www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/ )""